Return & Exchange Policy

טיפול והחזרות

 

יצירות ייחודיות
כל טבעת בקולקציה שלנו נעשית בעבודת יד, מה שהופך כל אחת לייחודית עם קסם משלה. לכן כל טבעת יכולה להיות מעט שונה מהדגמים באתר ובאינסטגרם.

 

שביעות רצון לקוחות
שביעות רצון זה בעדיפויות עליונה בדאבלטיז. אם יש כל בעיה עם ההזמנה, צרו קשר עם פרטי הקשר המופיעים בעמוד "דברו איתנו" ונדאג לטפל בנושא במהירות האפשרית. 

 

זמן משלוח
צפו למשלוח תוך 14 ימי עסקים. להחלפות או החזרות, יש לך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה או מיום ההזמנה.  הבהרה:
אם אתה זקוק למשלוח מזורז, צור קשר עם שירות הלקוחות בוואטסאפ ואנחנו נדאג לכך.

 

אחריות על המוצר
אנו מספקים אחריות של 31 ימים מתאריך הרכישה או קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר לא היה בשימוש וחדש מהקופסה. לאחר תקופה זו, תיקונים זמינים בסטודיו שלנו ללא עלות, בתיאום מראש או באמצעות שליח בעלות משלוח נוספת.

 

התאמה ותיקונים
לדיוק מידת הטבעת, בקר בסטודיו שלנו או שלח את הטבעת לתיקון. צור קשר בטלפון המופיע באתר, ושליח יאסוף את החבילה תוך 1-3 ימים. עלות החזרת משלוח: 45 ש"ח.

 

מדיניות החזרות
יש לך 7 ימים להחזיר פריטים. בהחזר כספי ייגבו 5% מסכום ההחזר על דמי סליקת האשראי ודמי המשלוח לא יוחזרו. המוצרים חייבים להיות בקופסה המקורית של דאבלטיז ובמצב חדש. החזרים כספיים עשויים לקחת עד 30 ימים לעיבוד וייתכן שייקח עוד כמה ימים לראות את ההחזר בחשבון הלקוח. אנו נשלח אסמכתא לזיכוי. אם לאחר 30 ימים אם לא רואים את הזיכוי, ניתן ליצור איתנו קשר. שימו לב: החזרות לציפוי זהב מתקבלות רק עד 3 ימים מקבלת המשלוח.